sponsors gezocht voor MHC Muiderberg
5-11-2012  |

MHC Muiderberg is misschien een kleine club, maar wel de grootste van de gemeente Muiden. En we zijn een club met ambitie. We leveren kampioenselftallen af, spelen met vele teams in de 1e klasse en hebben net een ambitieus nieuw trainingsprogramma geïntroduceerd.

Belangrijker nog: op dit moment kunnen 467 leden – waarvan het merendeel jeugdleden – elke week bewegen, sporten, hockeyen en plezier beleven aan het spelen in een elftal.
We beschikken over één veld in het idyllische Kocherbos. Met de komst van het tweede veld naast het Kocherbos zullen we nog meer (jeugd)leden kunnen laten hockeyen.

Dankzij de betrokkenheid van vele leden is MHC Muiderberg een hechte club waar het bovendien gezellig vertoeven is. Onze club speelt een centrale rol in Muiden en Muiderberg. MHC Muiderberg is financieel onafhankelijk. We ontvangen geen financiële bijdrage van de gemeente of andere subsidieverstrekkers. Om onze ambities – aanleg van het tweede veld, kwalitatieve trainingen, accommodatie, het creëren van een gezond sportklimaat voor (jeugd) leden en hun ouders - te kunnen waarmaken, investeren we verder in de club. Dat kunnen we echter niet alleen. We hebben daarbij de steun nodig van sponsors.

We zoeken sponsors die een vitale hockeyclub, met een verbindende rol in de gemeente, willen steunen. Elk weekend bezoeken zeker 400 supporters en spelers van binnen en buiten onze gemeente onze accommodatie.
Wil je zelf sponsor worden? Of ken je iemand in jouw omgeving die dit interessant zou kunnen vinden? Je werkgever, je stagebedrijf of buurman/vrouw?

Er zijn vele mogelijkheden om te sponsoren, maar de twee meest reguliere opties zijn:

·De Business Club: € 250 per jaar (+ eenmalig € 50 voor het maken van het bord). Vermelding in het clubhuis en op de website.

·Bord langs het veld € 500 per jaar (+ eenmalig € 200 voor het maken van het bord)

Geen bedrijf, maar wel een sympathisant? Dan komen er verschillende donatieprogramma's:

·De Club van 100 – 100 leden doneren € 100 per jaar voor 5 jaar

·Donatie van 1%-10% van het inkomen, met certificaat

Dergelijke donaties zijn aftrekbaar van de belasting (afhankelijk van de belastingschaal tot 52 procent).

Natuurlijk zijn kleinere eenmalige donaties ook mogelijk en welkom. Deze zijn niet aftrekbaar van de inkomstenbelasting.

Sponsor worden? Vragen? Dan kun je terecht bij [email protected](Hilco de Roo)